ΕΙΔΗΣΕΙΣ |
Ο παράξενα γοητευτικός κόσμος του Ντέιβιντ Λιντς
ΝΕΑ | 15-07-2021 16:11
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο
Νύχτα, εσωτερικό, σκηνή πάρτι. Ο πρωταγωνιστής πηγαίνει στο μπαρ να βάλει ποτό. Από το πουθενά, ένας μαυροντυμένος άντρας με ολόλευκο πρόσωπο εμφανίζεται μπροστά του. «Αυτήν τη στιγμή είμαι στο σπίτι σου», αποκρίνεται. «Πώς γίνεται αυτό;» αναρωτιέται ο ήρωας. «Κάλεσε τώρα», επιμένει ο άντρας χωρίς να βλεφαρίζει δευτερόλεπτο. Απορημένος αλλά κι ανήσυχος, εκείνος κάνει το τηλεφώνημα. «Σου το είπα πως είμαι στο σπίτι σου». Η απάντηση παγώνει το αίμα του πρωταγωνιστή, ο οποίος κοιτάζει έντρομος το πρόσωπο απέναντί του να ξεσπά σε ένα στριγκό γέλιο. Από την πρώτη φορά που είδα την παραπάνω σκηνή της «Χαμένης Λεωφόρου» (1996), ως ανυποψίαστος έφηβος, η χαραγματιά που άφησε μέσα μου υπήρξε ανεξίτηλη. Δεν είχα δει καμία άλλη ταινία του Ντέιβιντ Λιντς, ούτε ήξερα ποιος ακριβώς είναι. Όμως ο υποδόριος τρόπος με τον οποίο, στο πέρας μιας σκηνής που δεν διαρκεί πάνω από 4 λεπτά, η ατμόσφαιρα μετατρέπεται από κάτι νορμάλ σε κάτι αφύσικα ανησυχητικό και εμφανώς εφιαλτικό, ήταν αρκετός για να κολλήσω. Έμοιαζε σαν ο αέρας να αφαιρείται από το δωμάτιο και το στομάχι μου να σφίγγεται όπως εκείνο του Μπιλ Πούλμαν καθώς προσπαθεί να καταλάβει τι διάολο συμβαίνει. Έκτοτε έχω δει τόσες φορές τη «Χαμένη Λεωφόρο», υποχρεώνοντας μάλιστα όλη την παρέα μου να κάνει το ίδιο, ώστε δεν θυμάμαι καν ποια ήταν η επόμενη ταινία του που είδα. Εκείνο, βέβαια, που μένει αξέχαστο είναι το συναίσθημα που συνέχισα να νιώθω παρακολουθώντας όλη τη φιλμογραφία του Λιντς.
[..]
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: athinorama.gr
Επιστροφή
- CINE PARIS
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε , Οι Άγριες Μέρες Μας - ΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema
Το Παιδί και το Δελφίνι (Επανέκδοση) , Το Φοινικικό Σχέδιο - ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ
F1: H Tαινία - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε , Κιούκα - Πριν Το Τέλος Του Καλοκαιριού - ΑΜΙΚΟ
Και Μετά Δεν Έμεινε Κανένας (Επετειακή Επανέκδοση) , Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΑΝΟΙΞΙΣ
Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) , Οι Άγριες Μέρες Μας - ΑΡΚΑΔΙΑ
F1: H Tαινία - ΒΟΞ Europa Cinema
Killerwood , Ο Μοϊκανός - ΕΚΡΑΝ
Το Μίσος (Επετειακή Επανέκδοση) , Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΖΕΦΥΡΟΣ
Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΗΛΕΚΤΡΑ
28 Χρόνια Μετά - ΚΗΠΟΣ
Διπλή ταυτότητα , Karate Kid: Θρύλοι - ΛΑΟΥΡΑ
Ερωτική Επιθυμία - ΜΑΡΙΛΕΝΑ
F1: H Tαινία - ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ
28 Χρόνια Μετά , Alphaville (Επετειακή Επανέκδοση) - ΟΑΣΙΣ
Οι Άλλοι , Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
Οι Άγριες Μέρες Μας , Karate Kid: Θρύλοι - ΡΙΒΙΕΡΑ Europa Cinema
Ερωτική Επιθυμία (και με αγγλικούς υποτίτλους) , Να Με Φωνάζεις Με Τ' Όνομά Σου - ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ)
F1: H Tαινία - ΦΛΕΡΥ
Οι Άγριες Μέρες Μας , Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε - ΑΠΟΛΛΩΝ
Οι Άγριες Μέρες Μας - ΕΛΛΗΝΙΣ 1
F1: H Tαινία - ΕΛΛΗΝΙΣ 2
- ΝΑΤΑΛΙ
Πρόγευμα στο Τίφανις , Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
- F1: H TαινίαΕΛΛΗΝΙΣ 1 - Θεσσαλονίκη, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ) - Αθήνα, ΜΑΡΙΛΕΝΑ - Αθήνα, ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ - Αθήνα
- Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση)
- Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
- 28 Χρόνια Μετά
- Διπλή ταυτότηταΚΗΠΟΣ - Αθήνα
- Το Μίσος (Επετειακή Επανέκδοση)ΕΚΡΑΝ - Αθήνα
- Και Μετά Δεν Έμεινε Κανένας (Επετειακή Επανέκδοση)ΑΜΙΚΟ - Αθήνα
- Το Παιδί και το Δελφίνι (Επανέκδοση)ΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema - Αθήνα, ΡΙΒΙΕΡΑ Europa Cinema - Αθήνα
- Ερωτική ΕπιθυμίαΛΑΟΥΡΑ - Αθήνα
- Alphaville (Επετειακή Επανέκδοση)ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ - Αθήνα
- Karate Kid: ΘρύλοιΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα
- Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψεΛΑΟΥΡΑ - Αθήνα
- La La LandΟΑΣΙΣ - Αθήνα
- Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση)ΟΑΣΙΣ - Αθήνα
- Το Κινούμενο ΚάστροΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- Οι Άγριες Μέρες ΜαςΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη