ΕΙΔΗΣΕΙΣ |
Το σελιλόιντ είναι ακόμα εδώ;
ΝΕΑ | 30-01-2017 12:44
Η συζήτηση για τα προτερήματα της κινηματογράφησης με φιλμ έναντι εκείνης με ψηφιακές κάμερες (και το αντίστροφο) είναι τεράστια και βρίσκει πολλούς υποστηρικτές και για τις δύο πλευρές. Είναι ωστόσο γεγονός ότι η επικράτηση της ψηφιακής τεχνολογίας στη σύγχρονη κινηματογραφική βιομηχανία (και ακόμα περισσότερο στις ανεξάρτητες παραγωγές) αποτελεί πλέον αναπόφευκτη πραγματικότητα, για πρακτικούς και οικονομικούς κυρίως λόγους.
Ευτυχώς, δεν είναι λίγοι οι διάσημοι σκηνοθέτες, όπως ο Γουές Αντερσον, ο Κρίστοφερ Νόλαν, ο Μάρτιν Σκορσέζε, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο Πολ Τόμας Αντερσον και ο Κουέντιν Ταραντίνο, οι οποίοι επιμένουν πεισματικά στη χρήση φιλμ 35 χιλιοστών (ή ακόμα και 70mm, στην περίπτωση των δύο τελευταίων) για αισθητικούς λόγους και όχι μόνο. Κι ευτυχώς, η Kodak δεν δείχνει διατεθειμένη να εγκαταλείψει αυτούς κι όσους άλλους δημιουργούς επιμένουν κλασικά.
Ακόμη κι έτσι, όμως, δεν παύει να είναι εξαιρετικά εντυπωσιακός ο αριθμός των μεγαλεπήβολων και οσκαρικών παραγωγών που γυρίστηκαν φέτος σε φιλμ όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω λίστα:
«La La Land» του Ντάμιεν Σαζέλ / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Λάινους Σάντγκρεν
«Silence» του Μάρτιν Σκορσέζε / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ροδρίγο Πριέτο
«Fences» του Ντένζελ Ουάισινγκτον / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Σάρλοτ Μπρους Κρίστενσεν
«Jackie» του Πάμπλο Λαραΐν / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Τζ. Π. Πάσι (σε φιλμ 16mm)
«Hidden Figures» του Τίοντορ Μέλφι / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Μάντι Γουόκερ
«Nocturnal Animals» του Τομ Φορντ / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Σέιμους ΜακΓκάρβεϊ
«Loving» του Τζεφ Νίκολς / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ανταμ Στόουν
«Gold» του Στίβεν Γκέιγκαν / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ρόμπερτ Ελσγουιτ
Σε φιλμ γυρίστηκαν επίσης το «Χαίρε, Καίσαρ!» των αδελφών Κοέν και το «Knight of Cups» του Τέρενς Μάλικ, αλλά και μπλοκμπάστερ όπως το «Jason Bourne», η «Ομάδα Αυτοκτονίας» και το «Batman v Superman: Η Αυγή της Δικαιοσύνης».
Πηγή: flix.gr
Επιστροφή
- CINE PARIS
Μετανιώνοντας για Σένα - ΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema
- ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
- ΑΜΙΚΟ
- ΑΝΟΙΞΙΣ
- ΑΡΚΑΔΙΑ
- ΒΟΞ Europa Cinema
- ΕΚΡΑΝ
- ΖΕΦΥΡΟΣ
- ΗΛΕΚΤΡΑ
- ΚΗΠΟΣ
- ΛΑΟΥΡΑ
- ΜΑΡΙΛΕΝΑ
- ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ
- ΟΑΣΙΣ
Το Κάλεσμα 4: Τελευταία Τελετουργία , Μία Μάχη Μετά την Άλλη - ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
- ΡΙΒΙΕΡΑ Europa Cinema
- ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ)
- ΦΛΕΡΥ
- ΑΠΟΛΛΩΝ
Η Μακριά Πορεία , Μία Μάχη Μετά την Άλλη , Η Ζωή του Τσακ - ΕΛΛΗΝΙΣ 1
- ΕΛΛΗΝΙΣ 2
- ΝΑΤΑΛΙ
Dracula: A Love Tale , Νεκρό Τηλέφωνο 2 , Τρελές Σφαίρες , Νυχτερινός Εκφωνητής
- Μετανιώνοντας για ΣέναCINE PARIS - Αθήνα
- Το Κάλεσμα 4: Τελευταία ΤελετουργίαΟΑΣΙΣ - Αθήνα
- Η Μακριά ΠορείαΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- Dracula: A Love TaleΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Νεκρό Τηλέφωνο 2ΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Τρελές ΣφαίρεςΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Νυχτερινός ΕκφωνητήςΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Μία Μάχη Μετά την Άλλη
- Η Ζωή του ΤσακΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- The Rocky Horror Picture ShowΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- Η Νύχτα με τις ΜάσκεςΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- CasablancaΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη
- Μετανιώνοντας για ΣέναCINE PARIS - Αθήνα, CINE PARIS - Αθήνα
- Η ΈκλειψηΑΠΟΛΛΩΝ - Θεσσαλονίκη









