ΕΙΔΗΣΕΙΣ |
Οσκαρ 2017: Οι υποψηφιότητες [από το flix.gr]
ΝΕΑ | 06-02-2017 12:18
Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες των ταινιών και συντελεστών που θα διεκδικήσουν τα πολυπόθητα χρυσά αγαλματάκια στην 89η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ που θα γίνει την Κυριακή (προς Δευτέρα για εμάς), 26 Φεβρουαρίου. Εχοντας χειροκροτήσει μπροστά στην οθόνη μας για την υποψηφιότητα του «Αστακού», αλλά και του «4,1 Miles» της Δάφνης Ματζιαράκη, συνεχίζουμε μετρώντας, υπολογίζοντας, νιώθοντας έκπληξη, χαρά ή απογοήτευση και καταγράφουμε τη λίστα με τις κατηγορίες και τις υποψηφιότητες , σημειώνοντας τα πρώτα μας σχόλια.
Τα Οσκαρ σε νούμερα
Το «La La Land» του Ντάμιεν Σαζέλ έχει τις περισσότερες υποψηφιότητες, συγκεκριμένα 14, και ακολουθούν το «Moonlight» του Μπάρι Τζένκινς και το «Arrival» με 8, και τα «Hacksaw Ridge», «Manchester by the Sea» και «Lion» με 6.
Δύο ελληνικές υποψηφιότητες Υποψήφιοι στην περίοπτη κατηγορία του Πρωτότυπου Σεναρίου είναι ο Γιώργος Λάνθιμος και ο Ευθύμης Φιλίππου, για το σενάριο του «Αστακού», που θα τους φέρει για δεύτερη φορά στην Τελετή Απονομής των Οσκαρ.
Υποψήφια και η Δάφνη Ματζιαράκη με τη μικρού μήκους ταινία ντοκιμαντέρ «4.1 Miles», που είχε ήδη τιμηθεί και με το σπουδαστικό Οσκαρ -
Η Μέριλ Στριπ μπορεί να είναι υπερεκτιμημένη κατά τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, αλλά βρίσκεται υποψήφια για 20ή φορά για το ρόλο της στο «Florence Foster Jenkins»
Το «20th Century Women» ήταν η εντυπωσιακή απουσία των υποψηφιοτήτων, μια και στην κούρσα δεν συμμετέχουν ούτε ο σκηνοθέτης Μάικ Μιλς, αλλά ούτε και η Ανέτ Μπένινγκ που, μάλιστα, θεωρούνταν και από τα φαβορί για το Βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου
Στις 9 υποψηφιότητες για Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας περιορίστηκε η Ακαδημία, αφήνοντας έξω, όχι το «Silence» του Μάρτιν Σκορσέζε, που είναι προφανές ότι δεν κέρδισε τους ψηφοφόρους, αλλά και το «20th Century Women» του Μάικ Μιλς
Στην κατηγορία του Α’ Γυναικείου Ρόλου τρανταχτή απουσία, εκτός από την Ανέτ Μπένινγκ για το «20th Century Women», είναι και η Εϊμι Ανταμς για το ρόλο της στο «Arrival» του Ντενί Βιλνέβ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ, ωστόσο, στέφηκε με δάφνες και με μια ωραιότατη υποψηφιότητα για την ερμηνεία της στο «Elle» του Πολ Βερχόφεν
Το «Nocturnal Animals» του Τομ Φορντ και το «Loving» του Τζεφ Νίκολς ξεχώρισαν μόνο για τους ηθοποιούς τους (στον Β’ Ανδρικό ο Μάικλ Σάνον για το πρώτο, στον Α’ Γυναικείο η Ρουθ Νέγκα για το δεύτερο) και, κατά τα άλλα, δεν υποστηρίχθηκαν από τους ψηφοφόρους
Στην κατηγορία καλύτερης ταινίας animation συναντάμε τρία από τα «outsider» στούντιο, τη Laika με το «Kubo», το ελβετικό «My Life as a Zucchini» και τη γαλλοϊαπωνική συμπαραγωγή του Studio Ghibli για την «Κόκκινη Χελώνα»
Στην κατηγορία ντοκιμαντέρ, το «Φωτιά στη Θάλασσα» του Τζιανφράνκο Ρόσι εκπροσωπεί την ευρωπαϊκή παραγωγή αλλά και την ευρωπαϊκή ανθρωπιστική κρίση με το προσφυγικό.
Πηγή άρθρου: flix.gr
Επιστροφή
- CINE PARIS
Ταιριάζουμε; - ΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema
Ταιριάζουμε; , Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης - ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ
F1: H Tαινία - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Ταιριάζουμε; , Το Μίσος (Επετειακή Επανέκδοση) - ΑΜΙΚΟ
Ερωτική Επιθυμία , Όταν Έρθει το Φθινόπωρο - ΑΝΟΙΞΙΣ
Νύχτα Αγωνίας (Ψηφιακή Επανέκδοση) , Πώς Να Κλέψετε Ένα Εκατομμύριο Δολάρια (How to Steal a Million, 1966 – Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΑΡΚΑΔΙΑ
Ταιριάζουμε; , Τρελές Σφαίρες - ΒΟΞ Europa Cinema
Ζυλ και Τζιμ (Ψηφιακή Επανέκδοση) , Παράξενα Παιχνίδια - ΕΚΡΑΝ
Σε Κοντινό Πλάνο / Close-Up (Επετειακή Επανέκδοση) , Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΖΕΦΥΡΟΣ
Και Μετά Δεν Έμεινε Κανένας (Επετειακή Επανέκδοση) , Πώς Να Κλέψετε Ένα Εκατομμύριο Δολάρια (How to Steal a Million, 1966 – Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΗΛΕΚΤΡΑ
28 Χρόνια Μετά , Το Μίσος (Επετειακή Επανέκδοση) - ΚΗΠΟΣ
Επαναστάτης Χωρίς Αιτία (1955, Επετειακή Επανέκδοση) , Ταιριάζουμε; - ΛΑΟΥΡΑ
Ταιριάζουμε; , Οι Άγριες Μέρες Μας - ΜΑΡΙΛΕΝΑ
Ταιριάζουμε; , Σκιές στο Σκοτάδι - ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ
Υπάρχω - ΟΑΣΙΣ
Μαζί , Ταιριάζουμε; - ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
Τρελές Σφαίρες , Ταιριάζουμε; - ΡΙΒΙΕΡΑ Europa Cinema
Οδός Μαλχόλαντ (Ψηφιακή Επανέκδοση) - ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ)
Ταιριάζουμε; , Τρελές Σφαίρες - ΦΛΕΡΥ
Κιούκα - Πριν το Τέλος του Καλοκαιριού , Ταιριάζουμε; - ΑΠΟΛΛΩΝ
Οι Άγριες Μέρες Μας , Επαναστάτης Χωρίς Αιτία (1955, Επετειακή Επανέκδοση) - ΕΛΛΗΝΙΣ 1
Ο Κύριος Αζναβούρ , Αγάπη = Τρέλα - ΕΛΛΗΝΙΣ 2
- ΝΑΤΑΛΙ
Ταιριάζουμε;
- Επαναστάτης Χωρίς Αιτία (1955, Επετειακή Επανέκδοση)
- Ταιριάζουμε;ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ) - Αθήνα, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ - Αθήνα, ΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema - Αθήνα, ΟΑΣΙΣ - Αθήνα, ΜΑΡΙΛΕΝΑ - Αθήνα, CINE PARIS - Αθήνα, ΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη, CINE PARIS - Αθήνα, ΛΑΟΥΡΑ - Αθήνα, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα, ΦΛΕΡΥ - Αθήνα, ΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ - Αθήνα, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα, ΜΑΡΙΛΕΝΑ - Αθήνα, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΛΑΟΥΡΑ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα
- Και Μετά Δεν Έμεινε Κανένας (Επετειακή Επανέκδοση)
- Σε Κοντινό Πλάνο / Close-Up (Επετειακή Επανέκδοση)ΕΚΡΑΝ - Αθήνα
- Ο Κύριος Αζναβούρ
- Μαζί
- Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής ΚρίσηςΑΘΗΝΑΙΑ Europa Cinema - Αθήνα, ΡΙΒΙΕΡΑ Europa Cinema - Αθήνα
- Τρελές ΣφαίρεςΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΣΙΣΣΥ (ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ) - Αθήνα, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ - Αθήνα, ΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Ο Ψυχίατρός μου ΤρελάθηκεΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα
- F1: H Tαινία
- Τρελές ΣφαίρεςΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ - Αθήνα, ΝΑΤΑΛΙ - Θεσσαλονίκη
- Ταιριάζουμε;ΚΗΠΟΣ - Αθήνα, ΜΑΡΙΛΕΝΑ - Αθήνα, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ - Αθήνα, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ - Αθήνα, ΑΡΚΑΔΙΑ - Αθήνα, ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ - Αθήνα, ΛΑΟΥΡΑ - Αθήνα, ΚΗΠΟΣ - Αθήνα
- Η Πισίνα (Ψηφιακή Επανέκδοση)